Tässä se tulee!
Täällä mainitsemani pikapuuro! Ostin lisäksi vasta kokeiluksi biokian mustikkajauhetta, ja ajattelin sitte sekottaa maistiaiseksi sitä mukaan ja hyvää tuli! :) Pikapuuro on siis Elovenan Kaura & Maito, puurossa on mukana maitojauhetta, joka tuo "aidon" puuron maun.
Tällasta siitä sitten tuli! En tiedä näyttääkö tämä teille niin herkulliselta, mutta se oli! :D
Laitoin päälle vielä vähän jäisiä vadelmia.
Toivottavasti tää toi jotakin inspistä, myös niille jotka ei ole niitä puuron ystäviä niinkuin minä vuosi sitten!
-elle
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti