lauantai 20. joulukuuta 2014

Joulunjuhlaa x2


 Tänään oli meidän koulun päättäjäispäivä, saimme todistukset ja joulupuuroa. En kyllä syönyt (hupsista), en vaan ole riisipuuro-fani. Kaikki muu puuro menee! Tässä tulee mun ensimmäinen asupostaus!

 Tykkään pukea mekon päälle, mutta tänään ei ollut mekkopäivä. Päälläni oli sitten musta sifonkinen kauluspaita, mustat farkut ja tummanpunainen kirjekuorilaukku (sama mikä oli itsenäisyyspäivävastaanotolla). Kenkinä oli vakkari mustat nilkkurit (joidenki mielestä ratsastuskengät).
 Sain kahdelta ihanalta kaverilta Karalta ja Amandalta itsetehdyn dominokeksi-tikkarin <3. Se oli niin söpö! (joo kyllä, oli. Se meni jo).

Toista juhlaa vietin kirkossa, johon rakas isoseni oli värvännyt minut kolehdinkantajaksi :D. Hauskaa oli kuitenkin kuulla vanhoista joululauluista vähän erinlaisia versioita! Ja tottakai nähdä rippileirikavereita!


Tämän viimeisen hienon kuvan on ottanut myös yksi ihana kaverini<3 Kiitos tästä kuvasta siis jos luet tätä ;)
ps. tässä postauksessa oli kyllä erityisen monta sulkukaarta :D.
-elle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti